13.07.10

Little travel! (Маленька подорож)

 Ну що ж сказати, одразу після здачі сесії і після закінчення першого курсу мої кохані батьки потягнути мене з палаткою і кількома спальниками на море, в палаткове містечко в Затоці (Одеська область). Звісно, я думала, що це завершиться для мене марнуванням часу і набиранням ваги, але замість цього я отримала змогу зробити багато знімків своєю новенькою камерою, яку батьки подарували мені за хорошу здачу іспитів (дякую вам дуже-дуже!)
Потім ще краще - потягнули мене навідати бабусю і мою новонароджену племінницю, де я знов попрактикувалась із своїм Nikon D3000. Сподіваюсь, що з часом я добре оволодію навичками фотографії і зможу зацікавити людей своїми знімкамиі навіть привернути їх уваги до певних проблемних моментів чи просто розставити акценти і наголоси, але зараз я лише чергова студентка з дзеркалкою початкового рівня, яка стоїть на початку чогось і у якої трусяться коліна чи то від хвилювання, чи від страху.
Отож, погляньте сюди, ось найяскравіші зі світлин. Сподіваюсь вам хоч трошки цікаво. Чекайте регулярних цікавих постів, а я над цим працюватиму - літо ж довге :)


So what can I say, as fast as I managed to finish my test-period at the university I was obliged to go to the seaside to live in tent with my dear parents in the camping place in Zatoka (Odessa). I thought it would be complete wasting of holiday time and putting on weight (as I don’t like seaside so much), but I had a great opportunity to take lovely photos with my new-presented camera (thanks to my parents) instead.
After spending nearly 10 days at the seaside and getting nice sun tan I went to visit my granny, aunt and new-born niece and had a practice with Nikon D3000 camera too. I hope that I shall be manage to master photography and in some time people’ll be interested in my photo-shoots and I’ll be able to turn their attention to some essential points, but I’m still just one of millions of people around the world who has started blogging and taking photos. And I’m a bit scared but I look straight forward.
So look to these photos. I hope you feel interested about them as each photo is little story. Enjoy!











































1 коментар: